Etiquetas

miércoles, 14 de noviembre de 2012

CURSA DE BENIARJO 2012





Este cap de setmana el daimús va tindre dos fronts oberts un en beniarjó on vam tornar a triomfar i un altre a ondara amb pepe garcia.
En beniarjó va córrer la cantera des de les xiques d’ausias i silvia fins a adrian i marc.
Adrian en la categoria de benjamins quede en segona posició sent el seu pirmer podi, en la categoria de mes menuts: mar solanes també va fer 3a posició.
Destacar a juanvi, a jesus i a tere que van tornar a pujar al calaix.
La resta van fer tots molt bons temps sent esta una carrera molt ràpida,.
Destacar als nous com el meu germà juan antonio que va correr per  davall dels 5 min el km.
Per la meua part sabor amarg ja que em vaig ressentir de la molèsties del soleo i em vaig haver de retirar de la carrera quan portava un ritme de 4 min el km i em trobava molt bé, ara a descansar ja que com mínim tindré per a tres setmanes per a tornar en la millors condicions, supose que per al raval o rótova ja pus eixir a trotar.
D’ací a dos setmana juanvi a organitzat una eixida de cap de setmana amb les parelles a la serra d’espaden per a eixe diumenge poder entrena per la serra i anar preparant la marató del mes de febrer.
Si algun esta interessat que li’l comunique a juanvi.
Ara a entrenar, que vénen bones carreres per davant.












Este fin de semana el daimús tuvo dos frentes abiertos uno en beniarjó donde volvimos a triunfar y otro a ondara con pepe garcia.
En beniarjó corrió la cantera desde las chicas d’ausias y silvia hasta adrian y marc.
Adrian en la categoría de benjamines quedo en segunda posición siendo su primer podio, en la categoría de mas pequeños: mar solanes también hizo 3a posición.
Destacar a juanvi, a jesus y a tere que volvieren a subir al cajon
el resto hicieran todos muy buenos tiempos siendo esta una carrera muy rápida,.
Destacar a los nuevos como mi hermano juan antonio que corrio por  debajo de los 5 min el km.
Por mi parte sabor amargo ya que me resentí de la molestias del soleo y me tuve que retirar de la carrera cuando llevaba un ritmo de 4 min el km y me encontraba muy bien, ahora a descansar ya que como mínimo tendré para tres semanas para volver en la mejores condiciones, supongo que para el rabal o rótova ya podre salir a trotar.
Dentro de dos semanas juanvi a organizado una salida de fin de semana con las parejas a la sierra de espadan para ese domingo poder entrena por la sierra e ir preparando la maratón del mes de febrero.
Si algún esta interesado que  se lo comunique a juanvi.
Ahora a entrenar, que vienen buenas carreras por delante.


No hay comentarios:

Publicar un comentario