Etiquetas

lunes, 8 de abril de 2013

2on VOLTA A PEU A LA LLACUNA 2013


Este pasado domingo tuvo lugar en la llacuna de villalonga la segunda vuelta a pie, que organiza el hotel bon estar.
La carrera era el mismo circuito del año pasado con un recorrido de 11,8 km que transcurre por el paraje de la llacuna, este año habían menos corredores que el año pasado en total unos 170 corredores inscritos, pero había bastante nivel sobre todo en las categorías de corredores veteranos.
Este año al igual que el anterior la marea roja de daimus volvía a conquistar la llacuna, y volvíamos a triunfar en la carrera, siendo tal vez el club que mas miembros aporta a esta bonita prueba.
Pasemos a la competición y en ella vamos a destacar a tres corredores magníficos: Juanvi, tere y rosa.
Juanvi volvía a quedar el primero de su categoría y entro el octavo de la general demostrando que se encuentra a un nivel estrastosferico mejorando en dos minutos la marca del año pasado, demostrando que este año esta a un nivel de forma excelente, antes de la carrera me comento que tenia unas molestia en la rodilla seguramente en los tendones y que después de la carrera de carricola de la semana que viene bajara el ritmo de competición y que no correrá todas las carreras de la marina.
Tere que es infinita también quedo la primera de su categoría y subió al podio con una invitada de honor su nieta, que ha nacido recientemente.
Y rosa hizo doblete quedo la segunda de su categoría y la tercera de la general haciendo muy buena carrera.
Hicham este año no estuvo al nivel del que de el se espera, juanjo quedo el cuarto de su categoría repitiendo la misma marca del año pasado.
Kike que venia de una lesión también estuvo muy bien.
Pepe como siempre disfrutando y preparándose para carricola, y haciendo buena carrera.
Toni es un corredor con buen futuro si le respetan las lesiones dará muchas alegrías al club.
Por mi parte satisfecho después de una molestias en la pierna que no me ha dejado entrenar al tope durante las dos ultimas semanas pude bajar en casi un minuto la marca del año pasado, por lo que estoy muy contento.
Juancarlos me comento que le había gustado la carrera y que no le había parecido tan dura como creía
La próxima semana el grupo se va a dividir unos se irán a participar en la primera carrera de la marina y el otro grupo nos iremos a participar en la media maratón de montaña de carricola.
Suerte a todos.



Este passat diumenge va tindre lloc en la llacuna de villalonga la segona volta a peu, que organitza l’hotel bàs estar.
La carrera era el mateix circuit de l’any passat amb un recorregut de 11,8 km que transcorre pel paratge de la llacuna, enguany havien menys corredors que l’any passat en total uns 170 corredors inscrits, però hi havia prou nivell sobretot en les categories de corredors veterans.
Enguany igual que l’anterior la marea roja de daimús tornava a conquistar la llacuna, i tornàvem a triomfar en la carrera, sent tal vegada el club que mes membres aporta a esta bonica prova.
Passem a la competició i en ella destacarem a tres corredors magnífics: Juanvi, tere i rosa.
Juanvi tornava a quedar el primer de la seua categoria i entre l’octau de la general demostrant que es troba a un nivell estrastosferico millorant en dos minuts la marca de l’any passat, demostrant que enguany esta a un nivell de forma excel·lent, abans de la carrera em coment que tènia unes molèstia en el genoll segurament en els tendons i que després de la carrera de carrícola de la setmana que ve abaixara el ritme de competició i que no correrà totes les carreres de la marina.
Tere que és infinita també quede la primera de la seua categoria i va pujar al podi amb una invitada d’honor la seua néta, que ha nascut recentment.
I rosa va fer doblet quede la segona de la seua categoria i la tercera de la general fent molt bona carrera.
Hicham enguany no va estar al nivell de què del s’espera, juanjo quede el quart de la seua categoria repetint la mateixa marca de l’any passat.
Kike que vènia d’una lesió també va estar molt bé.
Pepe com sempre disfrutant i preparant-se per a carrícola, i fent bona carrera.
Toni és un corredor amb bon futur si li respecten les lesions donarà moltes alegries al club.
Per la meua part satisfet després d’una molèsties en la cama que no m’ha deixat entrenar al límit durant les dos ultimes setmanes vaig poder baixar en quasi un minut la marca de l’any passat, per la qual cosa estic molt content.
Juancarlos em coment que li havia agradat la carrera i que no li havia paregut tan dura com creia
La setmana que ve el grup es va a dividir uns se n’aniran a participar en la primera carrera de la marina i l’altre grup ens anirem a participar en la mitjana marató de muntanya de carrícola.
Sort a tots.
















No hay comentarios:

Publicar un comentario